Nu är det jul här i vårt.... Studentkorridor??

Haha, aja, i alla fall.

Idag var jag iväg med en kompis som bor i samma korridor som jag en sväng till ÖoB för att se om det fanns lite små roliga julgrejer vi kunde pynta upp våran kära studentkorridor med.

Detta är vad vi fick tag på:



Detta är då ett kitt som innehåller allt man behöver för att göra egna personliga julkort med! Vi bestämde att vi  ska ta en pysselkväll där vi bakar, pysslar och skriver julrim! Hur mysigt som helst ju!



Ser ni hur juligt det blir med lite julkalendrar på väggen! ^^



Upp close, den till vänster är min ^^ Längtar till 1:a december ;P



Och självklart blev det lite julgott med ^^


Kommentarer
Postat av: simone

Så myysigt :D

2009-11-25 @ 21:16:51
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha det kan jag tänka mig ;D

2009-11-25 @ 22:10:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0