Ny dag

Jag måste erkänna en sak...

Jag såg sista avsnittet på True Blood sesong ett igår med två andra som bor i studentkoridoren. Och när sista scenen var slut satt jag bara och gapade! Tänk att jag skulle få vänta ända tills i vår på att sesong 2 ska börja!!

Då kläcker en av de andra tjejerna ur sig att hon har sesong 2 på datorn!! Eller ja, ett usb-minne ;)

Och att jag får kopiera dessa mappar till min dator om jag vill!! Klart jag ville det! Älskar ju serien!

Så, jag satt uppe ända tills 03.56 inatt då jag ville kolla på så många avsnitt!! Tror jag såg de första fem!!

Och det var sååååå bra! Ni som gillar True Blood kommer verkligen inte bli besvikna till våren om ni fortfarande hänger på då!




Ngn som längtar tills dess?? ;)



Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

fin blogg händer idag annars?

2009-11-12 @ 13:48:16
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: LAASTNIGHT

Hejsan!

Jag vill bara medela dig att jag precis skapat en blogg som kommer handlar mycket om musik, kändisar, kläder, tips och massa annat skoj. Denna blogg kommer ej handlar om mig eftersom det är väldigt vanligt att många personer just bara fokuserar på sig själv i bloggen. Därför vill jag förmedlar något annat än just det. Hoppas du finner intresse och spanar in min blogg:)

Ha en fortsatt trevlig dag. MVH/ http://laastnight.blogg.se

2009-11-12 @ 16:52:48
URL: http://laastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0