Paranormal Activity

Igårkväll (natt) var jag iväg till några vänner och vi skulle kolla på film.

Valet blev som det oftast blir en skräckis! Denna gången "Paranormal Activity". En film som möttes med skrik och biosalflyende!

Sägs vara den mest skräckigaste filmen på 2000-talet och är google-generationens "Exorcisten".

Filmen handlar om ett förortspar. Kvinnan påstår att hon på nätterna väcks av att det hörs steg och viskningar i huset. Killen blir nyfiken och sätter upp en kamera för att se om han kan fånga det på film.

Genom hela filmen så händer det konstigare och värre saker då det som hemsöker dom blir mer och mer irriterat över deras försök att fånga det på bild.

Ja, kanske lite tunn sammanfattning, men säger inte mer då jag absolut tycker att ni ska se den! Den fick verkligen mig att sitta på helspänn under hela filmen! EN underbar känsla ;)



Paret Katie och Micha som hemsöks av ngt övernaturligt under nätterna!

Så gå och se Paranormal Activity!! ^^


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha nej var det folks som flydde biografen? Jag vart skiträdd när jag först såg den, trodde den var verklighetsbaserad. Dock tyckte jag den var rätt dålig när jag insåg att så inte alls var fallet.

2009-11-27 @ 15:39:26
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0