Sitter nu i skolan

japp. så är det. Sitter i skolan och har varit iväg på två studiebesök på morgonen :O

Det var lite jobbigt då det var väldigt kallt coh jag hade väl inte de ultimate stallskona på mig.. Lite surt där.

var på 20-års fest i helgen. Var jätte roligt. Rosane som tjejen heter är ursprungligen från Brazilien så det var väldigt många brazzar där ^^ Men det var bara roligt. Fick shakat runt där på dansgolvet till latinoryttmer! ^^

Igår var vi hos älsklingss föräldrar nästan hela dagen! var trevligt. Fick med mig inte bara en utan TRE Herman degar hem :S

För er som inte vet vad en Herman deg är så kan jag berätta att det är en deg som man får. en liten del. Sedan får man ett 10-dagars schema om hur man ska sköta Herman (degen). Den 9:onde dagen ska man efter mycket tillägg i råvaror dela degen man fått fram i fem lika stora delar. En behäller man själv och gör en kka på, de andra 4 delarna ger man bort till sina nära och kära med en kopia på schemat! Så det blir en typ av ett kedjebrev mellan vänner! hihi. mamma fick en deg och Emma och Krille fick den andra, den tredje behöll jag själv och ska verkligen se till att den blir bra! ^^



Oops, nu börjar min lektion ser jag!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: anne

ååå vilken smarrig kaka :D

2009-11-30 @ 14:18:28
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0