Tjenixen!

Så nu har helgen istort sett gått och jag har bara några få grjor att göra innan jag drar iväg till SKara för ännu en vecka av studier!

Nästa vecka ska vi börja läsa företagsekonomi och entrepenörskap! Visst låter det roligt?? ;)

Det ajg ska göra idag är först att fira pappsen på fars dag! Sedan middag med familjen, sedan blir det finalen i "The Amazing Race" på kanal 6 och sist innan jag åker blir det "Top model"!

Så bara bra saker att se fram emot idag!



Detta blev min farsdag present till min pappa! Han är helt galen i juleskum eller som han säger "tomteskum"! Haha, jag älskar min pappa!

Vad tycker ni om min farsdagspresent?? ^^

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0