tjihoo

Så.

Ja degan har ju inte varit 100% lyckad. Men tror jag har funnit en lösning på mitt praktikproblem och tror att skolan kommer kunna gå med på det! Yeay! ^^

Gick till skolan trots en känsla av att jag inte ville dit. Åt med Emma och bara det kunde varit nog för att förglla en tråkdag som detta. Hon peppade mig och fick mig att må tuen ggr bättre!

Sedan var det en föreläsning om företagsekonomi!!! Jag vet faktiskt inte hur jag känner för den kursen.. Den är ju inte direkt svår då jag redan läst företagsekonomi A på gymnasiet, men den är inte heller vidare rolig. Det är en hel del olika yttruck som man måste lära sig, och konstiga ord!!

Aja, såg inte ut att vara för jobbiga uppgifter dock. Phu O.o

Mer idag är att jag ska ta en promenad ut i mörkret. Har inte bestämt om jag ska ha med mig kameran och stativet ännu då det skulle vara skönt med en promenad med mp3:n på högsta volym och bara gå och lyssna!



älskar att lyssna på musik när jag är är ute och går! ^^



Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Grym blogg! :D (y)

2009-11-10 @ 19:28:07
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: josephine

Älskar att springa med musik!

2009-11-11 @ 19:41:14
URL: http://josephinerydlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0