Äntligen!

Sjung halleluja! Och prisa gud, jag är äntligen färdig med ALLT!!

Har verkligen pluggat hela dagen ju! Bara någon enstaka paus mellan 17.00 och 18.00, måste ju se på Hells Kitchen sesongen som går nu vardagar den tiden. Har inte sett den så måste se!

Och bara för någon minut sedan så fick jag iväg mailet med mitt arbete som jag har suttit och knepat med hela dagen!

Gud vad skönt!

Resten av kvällen blir nog bara slappande framför tv:n. hade planer att gått Lights in Alingsås för en sista gång i år och verkligen fota varje bit av promenadslingan denna gången. Men jag är helt enkelt för trött!

Bestämde mig att gå imorgon ändå, sista helgen nu! Nejnejnejnejnejnejnej!!! Vill inte att det ska bli november! Det är nog enligt mig den värsta månaden efter Februari!!




Någon månad som ni tycker mer illa om??





Kommentarer
Postat av: Ida

Jo, typ september och april. I september måste man inse fakta och försöka komma över chocken att sommaren faktiskt är över, och i April är allt bara slaskigt och fult.

2009-10-30 @ 17:07:30
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0