Hela dagen vart kaos!

Fösvon mig smått idag, började nio och vaknade tjugo i. Inte så lyckat, en snabb frukost och en snabb uppfräschning och sedan iväg!

Kom precis när de hade tänkt att stänga dörren till salen, men han slinka in och ta en plats :)

Första halvan av dagen var det en föreläsning om hur man tänker när man ska bygga häststallar. Sedan mellan 13.00-16.00 var det Hovens funktion. Hur intressant föreläsning som helst! Mycket intressant :)

Så, sedan efter det bar det av hemmåt. En timme i bil, ja det ger en en chans att fundera kring saker, dock ringde Uddevalla ett x antal ggr så jag fick spara mitt filosofieri till en annan gång.

Väl hemma så hade jag fått ett brev från Advent, det företag min Dator är ifrån, de ville att jag skulle gå in och kolla mitt batteri på deras hemsida och det visade sig att mitt batteri är livsfarligt! Ngt fel i produktionen så jag måste få ett nytt! Tur att man har sladden iaf så man kan använda den ändå, utan batteri. Tänk om det hade börjat brinna i mitt lilla studentrum? Hade fasen inte haft ngt kvar.



Min kära lilla dator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0