Hemma!

Så, då var det torsdag igen och det betyder att jag nu är hemma i alingsås.

Igår så var verkligen allt emot mig, jag fick reda på att en gruppuppgift som inte ens är påbörjad ska in nästa vecka och så när jag skulle blogga så kunde jag inte komma in på blogg.se! Det stog ngt om ett error...

Aja, idag var jag på ett möte ang att jag ska stå med i Skara Häst Centrums monter på Göteborgs Horseshow! Ska bli jätte roligt att promota för skolan och samtidigt få gratis inträde till mässan och showen :D

Jag och en till i min klass har ansvaret för våran del av montern och ska planera arbetare och uppträden, så det kommer bli mycket jobb med långa dagar men samtidigt mycket lärorikt och framförallt väldigt kul!



Någon mer som ska dit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hade varit kul om du tittade förbi och sa grattis till studenten som man kan säga att jag tog idag! ;)

2009-10-22 @ 17:35:10
Postat av: HouseMalla

Klart man ska dit, ett tag kvar bara..

2009-10-22 @ 17:44:16
URL: http://housemalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0