Lights In Alingsås <3

Så, igårkväll var jag iväg på promenad med Ma o Krille och gick Lights In Alingsås. För er som inte vet vad det är för ngt så är det en promenad slinga som olika ljusdesigner från hela världen kommer och belyser på olika sätt! Lockar runt 50-60 tusen besökare per år och är verkligen ett trevligt inslag i Oktobermånadens trista mörker.

Hade iaf med mig kameran och passade på att fota några av de vackra belysningarna, dock var det väldigt mycket folk ute denna tid så jag fick inte chans att fota allt som jag velat fota, för var det int andra fotografer som redan stog där så var det för mycket folk som sket i att man tog kort o bara gick ivägen!!

Men nåra lyckade bilder tycker jag att jag fick ihop iaf ^^


Minneslunden, här var det väldigt mycket folk, så blev bara denna bilden som blev bra!


Efter Minneslunden, snodde åt mig en plats! ;D


I Brunnsparken ^^


Litet vattenfall i Brunnsparken :)


Fortfarandde i Brunnsparken ^^

Skateparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0