Måndag igen

Så var det måndag igen. Morgonen såg ut som så att jag åkte iväg och simmade vid 8.15, var tillbaka hemma igen vid 9.25. Blev inte så långt pass idag då hela simhallen var full av människor som simmade ivägen för en.

Åt frukost som blwv havregrynsgröt med kanel! Mums! Och titta lite på tv. Gjorde mig iordning och kilade sedan iväg till skolan där jag nu sitter och skriver.

Kom till skara runt halv tio igår och då jag inte var så trött så hamnade jag framför tvn med en film. Och inte vilken film som helst utan "X-men origins: Wolverine". Tycker väl inte att filmen är den bästa jag har sett då jag anser X-men ettan inte går att slå, men är ju så himla kär i Hugh Jackman! Han som spelar Wolverine alltså ^^

Jag har varit smått kär i honom sedan jag som 13 åring såg den första X-men filmen. Och sedan dess har jag varit såld. Har sett i stort sett alla filmer han har gjort, dock inte "Swordfish", varför vet jag inte...

Men iaf, nu ska jag iväg till min första lektion som är "Forum". Sedan blir det hela eftermiddagen med Hästens Näringsbehov, underbar dag må jag säga ;)



Så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0