Morgonen den 16/9-09

Idag vaknade man efter en hemsk dröm, satan vad jag hatar att drömma mardrömmar! Tur är iaf att de inte är sanna. Känner bara av den där äckliga känslan som man får när man har en mardröm, men kommer även ihåg lite av vad jag drömde om. Det ngt om att en arbetskamrat inte gillade mig och försökte smutskatsta mig i en massa tidningar och ute på stan. Haha, rätt så harmlöst men var ingen mysig dröm iaf.

Så, tidig morgon idag även om det inte är skoldag.. Jag har dock en massa skolarbete som jag hade tänkt bli klar med. Räkna ut denna foderstat ngn gång tex.

Ne, men anledningen till att jag redan är uppe är att jag strax ska iväg till ridhuset och rida lite, sedan blir det bygga bana för Ponny Div II hoppningen imorgon :)

Dock hade jag inte planerat att vara vaken innan halv nio, men det blev ju som det blev.

Satt och kollade igenom en kompis deviantart sida precis och måste bara säga att jag är såld i hans bilder. Jag ska inte säga att jag är avundsjuk, men duktig det är han ^^


Foto: Sigurd Andreasson


Foto: Sigurd Andreasson

Jag kan säga att jag verkligen gillar den andra bilden, så klockren på ngt sätt ^^


Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

åh vilka fina bilder!

2009-10-16 @ 19:14:49
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0