Nu blir det läxor

Så där ja, nu var skoldagen över, inte... Nu väntas det av en att man ska läsa bok och göra en foderstat. Tur att det är ett ämne som man är intresserad av.

Vet inte när jag gjorde läxor sist. Vet att jag knappt gjorde det i 1 o 2 på gymnasiet, i trean plluggade jag bara till proven och lämnade in projektarbetet. Aldrig att jag satt med ngt bara för att. Men detta var inte för att jag redan var så duktig, utan för att jag helt enkelt inte lärde mig ngt ansåg jag själv när jag inte hade en lärare som kunde hjälpa mig om jag fastnade på ngt :/

Men men. Nu när det gäller en direkt utbildning så tar jag självklart allt aningen mer seriöst. Enligt mig var bara gymnasiet en gråzon där jag inte kommer ihåg riktigt vad man lärde sig :S

Ikväll blir det nog KårPuben, det är temat pyamasparty ikväll.. Inte riktgt min grej då jag inte ens sover i ngn pyamas ^^ Men en rumskamat har tjatat på mig i nästan två hela dagar nu så jag får väl ta och dyka upp en sväng. Känns inte hundra dock då det är skola tidigt till sent igen imorgon så.



Man kasnke skulle gå dit som dom här?? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0