Nystart

Så, då ska det mesta skoljobb vara klart idag och sedan är det bara att förbereda sig för nästa veckas redovisningar. Ska bli skönt att sluta med denna kursen nu trots att det är mycket intressant.

I helgen var jag och tog emot mitt pris som jag vunnit. Priset var för att jag hade en bild som vann sitt tema. Kan se om jag kan få tag på den bilden och lägga upp den här snart.

Annars hände inte så mycket mer än att Uddevalla och jag bjöd hem krille och ma. Blev en mysig filmkväll och vi såg Stardust. Jag var den enda som sett den och de andra blev glatt överraskade att den var så bra ^^

Skriver troligen ngt mer ikväll igen, ska iväg och träffa de andra i min grupp så vi kan avsluta detta skolarbete en gång för alla ^^



Ngn annan som sett den?


Kommentarer
Postat av: Natalie ss Rantanen

Den har jag sett :D

men de va la ett tag sen nu.

2009-10-30 @ 12:47:27
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0