Oktober månad

Ja, tror inte att ngn har missat att det är oktober just nu. Hösten har verkligen slagit ut. I fredags kom det tillomed en liten släng snö som som tur var smälte bort under dagen. Nej jag är inte redo för vintern ännu. Dock är jag inte fullt så ledsen över att det är höst. För ett år sedan då jag reste runt nere i australien och na zeeland så upplevde inte jag ngn höst alls. Kan säga att jag faktiskt saknade hösten lite. Det är faktiskt mysigt med höst, i början av den iaf när löven sitter färgglada på träden. Sdan när det blir kallt är det vär en annan femma, och då löven fallit så alla träd ser nakna ut.

Aja, oktober månad iaf. För alingsås betyder det "Lights i Alingsås" som jag skrivit om tidigare. Men för alla betyder ju oktober månad först och främst den rosa månaden. Vrf? Jo självklart för rosa bandet. Jag har faktiskt inte köpt och beklätt mig i ngn form av rosettliknande pryl, men jag har faktiskt köpt en lott som ger engarna till bröstcancerfonden på Guldfynd ^^

Har ngn av er köpt ros rosett??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0