Onsdags kväll

Jao, vad kan man säga. Jag är hur trött som helst. Har suttit i 2x3 timmar och lyssnat på när Michael Ventorp snackat hästanläggnings ventilation.

Kan säga att jag höll på att nicka till x antal ggr. Men så fort vi fick gå iväg och jobba med några övningsuppgifter så blev man pigg igen och hade alla rätt! hehe ;)

Så. Onsdag alltså. Ikväll blir det lite gluttande på Bonde Söker Fru, missade ju tydligen ngt jätte pinsamt som en bonde gjorde förra veckan. Så idag ska jag titta. Senare blir det True Blood! Wihi! En lyckad onsdag för det väl bli då!

Imorgon måste jag göra klart mitt foderarbete! Det ska vara inne senast klockan 17.00 på fredag och jag jobbar ända till 18.00 på fredag, så imorgon måste det bli av!



Avslutar med en underbart söt bild jag fick skickat till mig på mail idag av en kompis! E den inte för söt??



Kommentarer
Postat av: Esther

Aww, vilken söt! :'D

2009-10-30 @ 11:29:53
URL: http://whillow.blogg.se/
Postat av: Nataya ♥ En foki inspirerad blogg

Nemen va söt katt :D:D

2009-11-01 @ 01:38:41
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0