Så långsamt!

Gud vad dagen går långsamt!

Jag har inte hunnit göra ett dugg! Har bara varit ute med hunden en gång till, för snart kommer far min och hämtar henne.

I min tristess så satt jag och kollade ignom några bloggar. I en hel del så hittade jag annonser där det stog gratisditt.se och gratisdatt.se, blev inte så jätte intresserad innan jag såg annonsen "Gratisskor.se" och kunde inte hålla mig borta!

Jag som är helt galen i skor kan ju inte motså detta erbjudande! Det bästa är att det inte kostar ngnting och man väljer själv hur man samlar poäng! Är helt gratis för den som vill det, kostar om man vill tjäna mer poäng snabbare!

Gå in ni med och bli medlemmar och ta chansen till presentkort på bla DinSko och Bianco!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0