Vad ska man hitta på nu?

Har en ledig fredag. Eller ja, det är meningen att jag ska göra några inlämnings uppgifter, men dom har jag istortsett redan gjort.

Kanske sticker till stan och gör ngt roligt? Fast då slutar det bara med att jag köper ngt och det går inte mitt sparande med på.. Så får jag bara ångest efteråt då jag lovat mig själv att trappa ner shoppandet nu när jag är fattig student :S

Ska nog ta och krypa ner under en filt och mysa bort hela dagen? Vädret är ju inte så jätte roligt...

Vi får se vad det blir! Ni lär få veta ;)





Kommentarer
Postat av: Jasmine

Paow har tagit hela inlägget från ulivia.blogg.se

2009-10-23 @ 18:59:58
URL: http://hottiesaywhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0