Fredag den 25/9

Idag kom min senaste lön och CSN var inte långt efter! Älskar den 25!!!

Haha, men det tråkiga var att jag hade en hög med räkningar så det försvann nog lika fort som det kom..

Aja, idag har jag varit och ridit hos Sandra. Älskar verkligen hennes (eller ja, Malins) häst Ragge! Han är så fin o trevlig att rida.

Skulle även ut dit för att fota lite hästar idag, men det fanns så mycket kul att göra efter ridningen så jag totalglömde det. Får väl åka dit på söndag igen ^^

Helgen ser lovande ut, ska vara ledig, men behöver jobba lite med Fall uppgiften. Den ska Checkas av på måndag o gruppen skulle nog bli lite sur om jag inte gjort min del :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0