Helgen som gått

Ja, har varit hos Uddevalla hela helgen. Det vi sysslade med denna gången var att ta en 2.5 timmars dagsresa till Årjäng för att gå på en stor marknad som dom har där. Det var roligt, köpte mig en burk honung och två tv-serier som jag ska se på nu i veckan det jag hinner.

Mysigt att bara gå runt o strosa mellan de olika stånden o de låga priserna, det tråkigaste är bara att samma stånds-kedja stog på flera ställen så när man gått igenom halva så hade man istortsett sett allt som fanns att köpa på marknaden.

Åt en langos, jo jag har gillar det, men nu säger jag bestämt, ALDRIG IGEN!! Det är gott de första två tuggorna, sedan blir det bara flötigt osv..

Ska, iväg en sväng till stallet o kolla på ryttartävlingar snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0