Dagen har börjat

Ja nu har måndagen den 14/9 2009 börjat för mig och sitter och gör inget nu innan jag ska traska iväg till skolan.

Idag ska vi bara ha en kursintroduktion beställ böcker och få utdelat Fall som är en yp av gruppuppgifter som vi ska jobba med under kursens gång :)

Låter inte för jobbigt men tänk, ska gå ända till 17.00!! Det blir min längsta dag i skolan NÅGONSIN! Menmen, får hoppas på att den är full med intressanta saker ^^

Igår var jag iväg en sväng till Borås Djurpark med Uddevalla och tittade på alla söta djur ^^ Dagens sötaste var helt klart de tre underbart söta lejonungarna som är nya för i år! Måste säga att jag verkligen älskar lejon!


Nu ska jag ta och äta lite frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0