musik musik musik

Oh, jag älskar musik!

Menmen, skrev inget inlägg igår då jag var mycket busy med skolan. Hade träff med Fall gruppen vid 9.00, men självklart var det två st som inte kom förens vid halv tio!!! Blev aningen sur där då jag inte fick sova så mycket den natten då jag stog i kårpuben o snackade med en hel del trevliga folk! Urkul att lära sig blanda drinkar och träffa nya människor! Ska bli så kul att vara där igen nästa onsdag, kan knappt vänta! ^^

Men iaf, När slashasarna väl kommit så satte vi oss ner för att snacka igenom våra uppgifter, vad gör de två slashasarna plus en annan i gruppen?? Jo de sätter sig och börjar snacka skit om en tränare alla tre hade varit i kontakt med ngn gång! Fan, kunde stannat hemma o sovit till 11.00!! De förstörde min dag verkligen, hoppas bara nu att de ger allt o inte slasar ännumer nu så man själv får göra hela jobbet!!

Aja, det bra med dagen var att jag senare åkte hem till emma o krille som hjälpte mig lite med min dator o sedan kom robert o lelle o vi alla fem gick ut på en underbar promenad i det fina vädret! Älskar verkligen mina kompisar!

Aja, idag vaknade jag och satte på Vakna med the Voice på 5:an, o vem sitter då där o snackar med Pål, jakob och josefin?? Jo Kissie, storbloggaren. ROligt att se den människan ute i riktiga världen också ^^

Aja, dagen ska åt till att åka till banken och sedan upp till Alingsås Ryttarsälskap som inviger sin stora nya manege med en massa tävlingar denna helgen. Idag är det Lokal så en del kompisar ska tävla idag!

Låter väl roligt!


Kommentarer
Postat av: dsdadas

detta var ett lngt nlägg.

2009-09-18 @ 14:20:15
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0