Resfeber!!

Gha! Pratade nyss med en kompis som berättade att hon ska i januari dra iväg med sin pojkvän till Mallorca i två veckor!

Sedan har en annan kompis precis kommit hem ifrån en två veckors härlig solsemester i Tunisien!

Verkar som att alla är ute o reser medans jag är fast här!

Tänk om det var ett årsedan nu! Då hade jag bott i Sydney och levt storstadsliv nu! Gud vad jag saknar den resan!

Aja, tog mig en titt på reseguiden.se för att jämföra några riser på kortsemestrar ^^ Trots att jag vet att jag inte kommer att kunna åka iväg ngnstans innan jag är klar med skolan! Kanske ngn weekend ngnstans, o det är ju inte dumt det heller, men inte direkt ngn solsemester...



Kanske en resa till vintern ialla fall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0