Var ett tag sedan nu

Hej allesammans!

Det var verkligen evigheter sedan jag skrev ngt nu och det har verkligen skett lite förändringar i mitt liv just nu. I mitt senaste inlägg som skrevs typ för två veckor sedan så sa jag att jag skulle börja plugga. Det har jag nu gjort!

Har gått de två första introduktionsveckorna nu o på måndag ska jag börja min första riktiga kurs som är "Hästens Biologi"

Ska på måndag beställa hem lite kursliteratur som ska användas men har redan kollat lite i böckerna på skolans bibliotek redan o det är inte frågan om att jag kommer sälja böckerna senare! De är verkligen grymt intressanta om man nu är intresserad av hästar ^^

Underbart är också att mitt kommande schema inte är vidare värst jobbigt, ledig istortstt varje fredag o mycket annan ledig tid. Fast självklart är lärarna på en o tjatar om att även om det inte står plugg på schemat så ska man ändå plugga!

Fast känns skönt att kunna komma hem lite oftare o inte stanna kvar så mycket i mitt lilla studentrum. Fast trivs faktiskt otroligt bra där nu! Rumskompisarna är trevliga och jag har faktiskt blivit aktiv inom kårens Pubbutskott! Jag ska alltså bli bartender o stå o göra och sälja drinkar till folk! Ska bli grymt kul!

Man lär ju känna en hel del nya människor när man börjar plugga så här, o speciellt när man bor i studentrum. Är faktiskt på sätt o vis glad över att jag inte tog en lägenhet för det blir mycket mer socialt på detta sätt i en ny stad.

Nu har jag tjatat otroligt mycket! Men lovar att komma igång mer med bloggen nu när det inte längre är så mycket nytt!





Detta är min skola! Står för Biologiska Yrkeshögskolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0