Varför gör jag så mot mig själv??

Ja, i förra inlägget berättade jag ju om mina nya fynd (enligt mig själv iaf)

Men självklartgår inte chocko ut från modekungen.se:s hemsida utan fortsätter att kolla på snygga grejer!!

Jag har inte beställt hem fler grejer, ÄN! Hehe ;P



Men går lite o funderar på denna sko, vilken färg det blir är inte klart än, om det nu blir av, det roliga är bara att jag har outfits som passar alla färgerna, annars hade det ju varit lättare att sålla bort iaf ett par :S

Nu är ju inte dessa nåra höst/vinterskor, men lovar att jag fortfarande festar under vinterhalvåret ;)

Dessa kostar btw 699:- så lite för dyra för att köpa fler än ett par! :/

Aja, ska snart gå o se på Alingsås HK snart, de ska spela match o det blir den första jag går o tittar på nu i höst! *Kär i Glenn Andersson*



Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

skitsnygga:D föredrar dom svarta :)

2009-09-20 @ 23:30:58
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Krystal

de rosa var heta :D

2009-09-21 @ 19:53:49
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0