Hoppträningen

Ja vart ju iväg på hoppträning igår.

Och kan säga att det var otroligt roligt! Ragge som var pigg och glad lärde mig en massa saker om mig själv, tex att jag itne har några magmuskler att tala om. När han ville dra iväg så hade jag itne mycket att säga till om ;)

Menmen. Fick ju jätte bra backup från tränaren så tillslut gick det faktiskt bra :)


Här är snyggingen!

Ragge är ett tio årigt svenskt halvblod, och gissa vad? Han är 1/4 ponny ;) Fast runt 165-170 i mankhöjd ;)

Älskar denna häst så otroligt mycket faktiskt. Han är underbar och jag litar på honom till hundra procent :D


Kommentarer
Postat av: emelie

nej verkligen inte! jag satt i 3 timmar och tyckte det var länge, men det finns säkert många som sitter hela tiden ut!

2010-04-25 @ 16:13:13
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: LIENE

Fin häst:)

2010-04-25 @ 17:06:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0