Morning



Nu är klockan snart snart åtta..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag fram tills klockan fem då jag ska till stallet och rida en sväng på underbara Ragge.

Ska kanske iväg en sväng till staden o till apoteket så att jag kan få ut nya p-piller, håller på att ta slut och det vill jag inte ska hända ;)

Satt uppe och kollade på Scrubs igår fram till klockan halv tolv, så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gör uppe just nu. Men vaknade till och kunde inte somna om. Hatar när det är så, man måste ju sova!

Och jag är en sådan person som får extrem huvudvärk om jag inte får sovit alla timmar jag behöver. Så jag hoppas att jag fick sova tillräckligt. Men det märker jag nog snart.

Aja, hörs mer sen.


Kommentarer
Postat av: noemii

härlig bild :)

2010-04-23 @ 07:56:32
URL: http://noemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0