Bästa tiden är nu..


Då var det ännu en morgon. Ska strax gå upp o äta frukost. undrar vad jag ska äta idag. Hmm...

Sedan är det iväg till jobbet och jobba ända till klockan 18.10. Men det går ju ann, älskling jobbar nu igen med så då kan ju jag lika gärna också jobba :D

Tjäna pengar är aldrig fel. Det ska man försöka ha så mycket som möjligt av.

Aja. Annars händer det inte så jätte mycket. Jobbade igår med och sedan bar det av ut till sommarstugan. Var nästan så jag gick ner och badade, men hängde istället med mamma ut i skogen för att plocka svamp ^^

Vi hittade ganska mycket svamp, och en massa massa blåbär! Älskar blåbär!

Ska nog mumsa lite blåbär sedan :D

Menmen, nä nu är det frukost som gäller!

See ya!


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej!



Jag driver en musikblogg med bla musiktips, egen musik och lite annat.

Om du tycker att den här kommentaren är en möjligvis störande kommentar så ignorera den, men det uppsakattas som du ville kika in.



Hare gött!

2010-08-10 @ 10:43:47
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0