Veni, vedi, vici



Japp, första skoldagen avklarad!

Känns lte vemodigt. Är faktiskt glad att det börjar, men saknar alla goa kompisar från förra året som nu blir tvåor :(

Men imorgon kommer jag säkert att träffa dem, för då börjar dom med sin första föreläsning :D

Dagen började klockan 10.00 i Aulan tillsammans med alla nya SLU studenter. Lite prat om skolan o om Skara..

Men sedan tröttnade vi BYS:are på det o gick o hade vårat egna upprop i Tidénsalen.

Det är trevliga människor i klassen, absolut. Men det är ju alltid lite stelt i början.

Åkte inte till Uddevalla idag utan gör det imorgon istället. Hade glömt schemat i Alingsås så blev dit jag åkte. Vart ute med en promenad med mamma o Softy och pratat av mig lite.

När jag säger lite så menar jag massor.. Menar, började ju faktiskt skolan idag ;)

Hörs mer sen. Ska ta o plocka fram alla "gamla" skolböcker nu ;)


Kommentarer
Postat av: marcus

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

2010-08-30 @ 19:16:18
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0