24 days left



Glömde ju nämna i förra inlägget att det är första december idag! Yeay!

Kanske ingen har missat.

Men jag missade att kolla på adventskalendern! Inte min största miss detta året, men det är ju ändå lite av en tradition..

Detta blir min första jul som jag inte firar med mamma o pappa!!! (O resten av familjen)

Jag ska nämligen fira hos älsklings familj iår! Spännande!

Men det kommer nog bli hur kul som helst! Första julen på typ 12 år som jag firar med barn som är yngre än mig!

Är yngst av alla mina kusiner så jag har alltid varit yngst tidigare! HAr handlat julklappar till de små undren och hur roligt är det inte att handla julklappar till 2-7 åringar??!!

Fun fun!

Och sedan blir det ju ännu en jul med Kalle Anka! DET MÅSTE BARA SES ANNARs ÄR INTE JULAFTON JULAFTON!

Haha, så är det, hur trisst föerdinand än nu börjar bli så är det bara så att man ska sitta med sitt glöggglas och titta!

^^

Hur brukar eran jul se ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0