Alice in Wonderland

Vet att jag då jag såg affischen för Alice in Wondeland ngn gång före jul förra året blev helt tagen av att de gjort en långfilm utav en av mina största favoriter inom barnsagor!

Älskade Alice i Underlandet när jag var liten. har nog minst tre olika tolkningar av filmen.

Och inget är väl bättre än att Johnny Depp är med och spelar en stor roll?? ;)


Trailern för er som är intresserade!

Vet att jag vanligtvis glömmer av filmer som jag vill se på bio, men denna kommer jag absolut att gå på ngn av de första dagarna den visas! Längtar sååå!! :D

EN film för er?? ^^



Kommentarer
Postat av: Lelle

Den ska vi se! Btw frågade om Emma hade lust att se den också. Hon kunde tänka sig hänga med på den. Hoppas du får det roligt på resan nu :) Puss och kram

2010-02-27 @ 07:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0