Dagen innan avresa till teneriffa

Ska precis efter att jag skrivit klart detta inlägg gå tillbaka till min resväska och börja packa i allt som jag valt ut att ha med mig på resan. Känns verkligen som att älsklings väska är hälften så tung mot vad min kommer att vara ;)

Iaf.

De senaste dagarna har det varit Gothenburgs Horseshow som gällt. Har verkligen varit jätte roligt och fått en massa fina kort på kända ekipage!

Ska visa upp många av korten när jag är tillbaka från resan. Har lite bråttom nu så hinner inte göra det idag!

Men ngn kan jag ju bjuda på iaf ;)

Helena Lundbäck på Madick!


Ludger Beerbaum på Gotha!


Rolf-Göran Bengtsson på Ninja La Silla. Klassens vinnare :D


Min favorit! Dermott Lennon på Hallmark Elite! <3

Måste avsluta med en bild på Själva Malin Bayard-Johnsson!


Malin på H&M Tornesch 1042.

Så det var alla jag orkar med att lägga upp nu. Kommer fler bilder, jag lovar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0