Dags att sova

Nu är klockan mycket och jag som ska upp tidigt imorgon!!

Ska till centrum bostäder och bestämma besiktningstid fr rummet och sedan ska jag fylla min bil med alla grejer som jag har här. Varför var jag så dum och bestämde att jag skulle ta alla grejer denna veckan?? Skulle ju självklart ha tagit med en hel del förra veckan. Men jag är som jag är och det är inte helt fel i vissa sitvationer, men att tänka i förväg är inte direkt min starka sida tyvärr ^^

Ska som sagt kanske gå och lägga mig nu. Kommer säkert att komma på ngt att putsa på när jag lagt mig och springa runt med dammtrasan i högsta hugg sent in på natten :S

Eller packa de sista grejerna i sina påsar.. Hmm, kanske skulle vara smart att åka till Jula och köpa en flyttkartong imorgon efter centrumbostäder?? Det var ju en smart idé. 1-0 till Kattis ;)



Med en sådan här skulle jag slippa alla påsar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0