En dag av föreläsning

Gud vad långsamt en dag kan gå när man sitter inne i en föreläsningssal hela dagen.

Idag var dock föreläsningen väldigt intressant då det handlade om olika benställningar som hästar kan ha och hur man korrigerar ställningar som inte tillåter hästen att fungera.

Vid tre tiden var det slut och jag gick till studentrummet för att packa iordning och åka hem till alingsås.

Ska jobba imorgon så det blev inte hem till älskling idag :/

Men han kommer imorgon o då blir jag glad :D

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Blir nog lite tv och sedan tidigt i säng.. Haha, det där sista tror jag inte att jag kommer att kunna hålla! Har hänt alltför ofta att jag fastnat framför en bra film eller serie som håller mig vaken långt efter läggdags en kväll innan jobb :D



Haha, såhär allvarligt är det faktiskt inte, trivs på mitt jobb ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0