Heldag med hästar

Imorse gick jag upp klockan 6.00(!!!) för att göra mig iordning för att vara ute i stallet vid 7.30. Satt och åt frukost med mamma vilket inte händer så ofta :D

Iaf så red jag och Sandra ut. Hon på Ricko, den lilla söta 3:åringen, och jag på den stabila, goa femåringen Amazing :) Var verkligen jätte mysigt.

När vi kom tillbaka till stallet var det iväg med Tultan och Cynten till Toleryd (min gamala arbetsplats!) för att hoppträna för Anna Emanuelsson. Båda hästarna gick super bra och det var inga låga hinder!

Sitter nu och väntar på att Malin och Sara ska komma förbi och hämta upp mig så att jag kan hänga med dom till Simmenäs och filma då de hopptränar för Sandra :) Kulkulkul dag :D


Amazing i bakgrunden och längst fram hennes nu 2 åriga dotter "Pillan" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0