Låten

Första gången jag hörde denna låten så tyckte jag att den var jätte bra.

Men lyssnade inte direkt på vad texten handlade om.

Andra och tredje gången lyssnade jag nogrannare men inte tillräckligt för att förstå allt.

Ju fler gången jag lyssnade på den förstog jag mer och mer och nu sitter jag och nästan gråter när jag hör den.

Detta är absolut den bästa låten jag har hört på grymt länge. Den slår tillomed Lady Gagas- Paparazzi.

Skulle verkligen föreslå att man som lyssnar verkligen lyssnar mer på texten. För mig innebar det att låten blev en helt ny låt nästan. Bättre.



Vad tycker ni om den här låten?? Jag blir både arg och ledsen. Varför finns krig egentligen??

Att det inte finns klokare ledare där ute....


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, allt bra idga? :)

2010-02-05 @ 19:38:40
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0