Ledig idag

Jag skäms nästan lite.

Har gnällt rätt så bra om att jag gick ända till fredag förra veckan, grejen är bara den att denna veckan går jag bara i skolan imorgon tisdag. Sedan är det självstudier :S

Ska iofs verkligen råplugga till provet nästa vecka, men kan göra det här hemma och behöver inte sova mer än en natt uppe i skara :D

Emma ska btw låna mitt rum från onsdag till söndag då hon ska ha praktik på djursjukhuset och ska vara där tidigt. Istället för att pendla från herrljunga så sover hon hos mig. Hon trodde att jag också skulle sova där men då jag är ledig får hon mitt lilla rum helt för sig själv :D

Iaf.

Åker nog ikväll om det inte blir för sent hem från stallet. Imorgon skulle det tydligen snöa som bara den och jag börjar nio. Vill absolut inte komma försent pga dålig planering.


Blir en massa plugg i veckan, fast hemma :D


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Hello you! :]

Sugen på en ny vårig design med alla-hjärtansdag-influenser? Lucky you, för jag tävlar ut en sådan hos mig! :]



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/february/bloggdesigntavling.html

2010-02-08 @ 16:44:47
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0