Lördag


Imorse vaknade jag upp hemma hos Lelle ^^

Vi hade det jätte trevligt med mycket snack igårkväll innan vi somnade! Har så otroligt många roliga minnen med henne! Henne och Emma då det ofta var vi tre som höll på ;)

Men imorse skulle vi båda iväg och jobba så det blev en trevlig frukost och sedan bar det av mot olika mål.

Jobbet idag var helt okej. Hade saker att sysselsätta mig med hela tiden så dagen gick fort.

Nu är det handboll, Alingsås mot ngt lag från spanien som spelar på tv så jag ska dra mig upp för att se på den matchen :D

Vi hörs sen!



AHK laget! :D


Kommentarer
Postat av: sara

skönt med helg ju !

vad tycker du om meloddifestivlane då ?

söt blogg förrätsten :)

2010-02-13 @ 17:05:53
URL: http://litentjejj.blogg.se/
Postat av: Anna

hej jätte fin blogg!

jag söker någon som kan göra designer ,gör du elr vet du någon som gör? tacksam för svar =)

ha en bra kväll

kram

2010-02-13 @ 17:41:42
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0