Städat klart... nästan

Har ägnat hela morgone åt att fullkomligt total städa rummet och är istortsett klar. Ska bara bära ut de sista grejerna till bilen och moppa golvet. Sedan är det inget mer att göra. Moppa får jag nog göra ikväll. Har redan sprungit upp och ner (har jag nämt att jag bor på 3:e våningen!) flera ggr med flyttkartonger, så den sista väntar jag med tills jag ändå ska gå ner till skolan :D

Iofs så har jag lite mat kvar i frys och kyl, men jag kommer ju behöva äta och det är lika bra att det får stå kvar i kylen så länge som det går.



Tänk om man kunde fått ha en söt liten nallejörn som hjälpte en att städa :D


Kommentarer
Postat av: Lelle

Du är så duktig vännen! Jag hade kunnat vara din nalle björn :)

2010-02-27 @ 07:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0