The hounting in Connecticut

Såg på en film imorse till frukosten. Blir faktiskt att jag kolla på ngn skräckrulle till frukost. Ngt som jag tror jag lärt mig av Lelle! Haha ;)

Denna var iaf väldigt läskig.

Handlar om ett hemsökt hus där det flyttar in en familj med en son som är döende i cancer. Sonen upplever hemska syner som beror på att han har cancer och lever i "skugglandet". Han är inte död men inte heller riktigt levande.

Jag tycker att alla som gillar paranormal activity grejer verkligen ska se denna film!



Ngn som redan sett den?? :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa den har jag sett! Den var läskig men bra! Älskar skräckfilmer :)

2010-02-11 @ 19:15:55
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0