Tisdag den 23/2-10

Vet ni?

Idag är det bara 5(!!!) dagar kvar tills jag drar iväg ner till Teneriffa! :D

Ska bli så skönt att slippa snön bara för ett tag!

Idag ser planerna ut som så att jag ska ta det lite lugnt fram tills tolv, sedan packa och göra mig iordning för att sticka upp till Skara och städa studdentrummet så jag har gjort det.

Sedan ikväll så har jag och några vänner planerat att gå på "Wolfman".

Har faktiskt sett fram emot denna tisdag då det blir den sista dag som jag verkligen kommer att kunna umgås med mina vänner uppe i skara :(

Sedan skiljs vi åt och får väl hålla kontakten via facebook. Fast vi kommer ju ses om ett år igen då jag är tillbaka i skolan :)



Har ni sett "Wolfman"??


Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej

Idag svarar jag på frågestunden, men ni har fortfarande tid att ställa några frågor.

Kram =)

2010-02-23 @ 10:34:49
URL: http://ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0