Way to much!

Ja som ni märker har jag inte skrivit ngt i bloggen sedan i torsdags!!

Ska berätta lite om vrf.

I torsdags så träffade jag Emma och Lelle. Vi åt och pratade. Åkte sedan till staden för lite shopping. När vi sedan skulle till Feffe och Carro för att hämta Krille och Peter så säger dom att de ska se på film i herrljunga! Snacka om att jag blir sugen på att följa med. Blir alltid en mysig skräckis när man ser på film med dom ;)

Så jag, Emma och Lelle tar min bil medans Krille och Peter tar med sig Feffe och Carro som också ville åka med :D i sin. Vi möts upp i Herrljunga och Emma och Krille bjuder mig på god mat i form av köttbullar och makaroner :D Favvomaten!

Sedan är det dags för filmdags............ Ja jag vill helst inte prata om den filmen...... Då jag tycker den var urkass och inte alls en trevlig skräckis så vill jag inte säga vad den hette för att gagna den..,.. Vill bara glömma att jag sett den......

Men som tur är så ska Feffe och Carro med ehm till Alingsås så jag är inte ensam i bilen hem, annars hade jag kanske aldrig vågat åka hem :S

Iaf. Kom hem runt två tiden på natten till fredagen så jag somnar och sover till tio då älskling ringer och väcker mig. Undrar om jag ska komma till honom snart. Fråga mig inte varför då han var ute och plogade hela dagen ändå ;)

Men jag skyndar in i duschen en snabbis och sedan frukost. Sen bär det av till Uddevalla. När jag kommer fram vet jag inte riktigt vad jag ska göra så jag åker till Torp och shoppar lite till klockan fem då älskling är klar och ajg är hemma och lagar mat! Älskar att ha ngn att laga mat till :D

Spenderar hela helgen hos älskling och har det jätte mysigt. Älskling fylde 23 i Lördags så det blev paketöppning och så hade han med sig en semla som vi kunde dela på ^^

Btw så var det totalt snökaos hela dagen igår!! Det vet nog de flesta. Men ärligt, livsfarligt att vara ute och åka :S



Är det ngn mer än jag som börjar fundera på om vi någonsin kommer få se mark utan snö på??


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker du om kladdkaka? :)

2010-02-21 @ 21:18:38
URL: http://maaajjiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0