Första dagen i skolan!

Ja, det var ju igår det.

Jätte roligt att återse alla trevliga människor, mindre roligt att sitta på en 4.5 h lång föreläsning om försäkringar och om gårdsbidrag...

Menmen. På eftermiddagen så gjorde jag LCHF pizzan igen. Den är verkligen så jätte god så jag bara längtar tills lunch idag! ^^

[pampizza2.jpg]

Efter det var det lite mys framför datorn och snackande med en hel del kompisar över telefon. Angelica är uppe i sälen med familjen och har det asgött i kylan med skidåkning och mys i stugan! Gud vad avis man kan vara! Själv så hade man ju spenderat hela dagen i skolan :(

Men det dröjer inte länge förens jag ska upp till snön! Eller ja, man måste ju inte åka ngnstans numera, her fullt med snö här i skara, alingsås och i uddevalla.

Det är nämligen så att jag och Angelica har planerat att övveaska våran kompis som säsongsjobbar uppe i Branäs! Vi tänkte åka dit under påskhelgen och åka skidor och bara umgås!

Men först är det Teneriffa! ;)




Har ni ngt som ni verkligen längtar till??


Kommentarer
Postat av: drini

hej, jag har gjort en kort film som jag lagt upp på min blogg. kolla gärna in den och kommentera hej då

2010-01-23 @ 23:44:17
URL: http://valdrhinhoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0