Funderar på att köpa nytt

Känns som at det var evigheter sedan jag köpte ngt nytt i klädväg. Tror iofs inte det var spreciellt längesedan, men känns så iaf ;)

Satt och kollade runt lite på olika sidor såsom bubbleroom.se, nelly.se m.m och hittade självklart en hel del saker jag skulle vilja ha.

Satt och funderade en stund och kan inte riktigt bestämma mig om jag ska klicka hem ngt :S

Det här är lite vad jag har kollat på:


Blusen
Leggins
Stövlar

Väska
Väst

Scarf



Jeans
Tröja

Väska
Skor

Den sista är mycket mer casual än den första. Kan verkligen inte bestämma mig vad jag egentligen behöver (vill ha ;P)

Ska ta mig en funderare och tänka ut ngt. BLir säkert en kompromiss eller så köper jag allt! :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

De var allt fina collage du har gjort :) Gillar speciellt den översta !

2010-01-30 @ 12:50:36
URL: http://jmarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0