Idag har det bara varit mys med älsklingen!

Idag vaknade vi 8.50. Tidigt för mig men älskling är van vid att gå upp tidigt så vad gör man??

Gick upp och gjorde frukost. Mamma och bror min gjorde oss sällskap och det är bara så mysigt att ha hela bordet fullt när man ska äta :D

Sedan åkte jag och älskling iväg till mitt jobb, skulle handla lite grejer som jag tror kommer komma till hands när vi väl flyttar in i huset som är väldigt snart!

Blev lite ihopfällbara backar, en plastsprutflaska och fyra olika plastförvaringsburkar i olika former :D

Skulle även sätta upp en lapp ang mina jobbtider. Kan ju inte jobba v. 8, 9 och 13 då jag först ska till Teneriffa och sedan med angelica upp till Branäs :D

Så var skönt att få det gjort.

Sedan bar det av till ica där jag lämnade in min ansökan om ett ica-kort! Vuxenpoäng till mig!

Älskling säger ju att jag kommer få stå för maten nu när han blivit så fattig efter husköpet ;D


Ngt som ni skaffat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0