Jobb, jobb, jobb....



Känns som att dagen varit jätte lång!

Gick upp klockan halv nio idag för att åka till jobbet... Känns konstigt att säga det, men längtar faktiskt lite till skolan börjar om en vecka ^^

Okej, man tjänar ju inte direkt några pengar. Så att ha det här jobbet som jag har är guld värt! Är bara dumt av mig att klaga. Men jag kan säga såhär, jag är glad att jag har ett jobb att klaga på.

Annars är det inte något mer speciellt som hänt. Bara att en grannes brevlåda fattade eld när jag kom hem från jobbet så det började brinna i alla tidningar som låg där. Det var några snorungar som varit där och avfyrat en smällare/raket däri.

Fattar inte att de kan vara så urdumma att de bara kan göra en sådan grej. Och sedan fegt springa därifrån så ingen får reda på vem det är.

Hoppas att deras brevlåda också står i brann ngn dag!! Jäkla skitungar!

Aja, ingen kom ju till skada iaf. Bara en massa post som grannen nu inte kan läsa :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0