"And these are the words of Red Moon"


Denna bilden får mig att tänka på min favorit anime serie! Hur grym som helst och heter "Wolfs Rain". SÅ alla ni där ute som gillar anime serier kolla på den serien, den är helt grym. Har allt man skulle tänkas vilja ha med i en anime serie.

Any how.. Var ett bra tag sedan jag bloggade sist.. Men får skylla på sommarlov och sena arbetsdagar. Fick lönen för Juni månad för några dagar sedan och det märks verkligen skillnad på att jobba två helger i månaden jämfört med att bara vara ledig två dagar i veckan :D

Och pengar kan komma att behövas nu under den tiden som kommer. Har skickat med Sandras hovslagare en lista som hon hjälpt mig att beställa hem från. En massa smidesgrejer som kommer komma till användning under skoltiden.

Nu är det verkligen dags att skolan börjar. Fast sommaren är grymt härlig ändå.

Är mycket ute hos Sandra och hjälper till med hästarna. Är med älskling så fort vi har ledigt båda samtidigt osv.

Ska träffa Emma imorgon och det gör mig glad! Kommer härda ut hela arbetsdagen bara med tanken att vi ska träffas efteråt!

Nu ska jag gå och sova, först duscha, men sedan sova. SKa upp vid åtta imorgon och vara apigg o glad... Suck..

Have it your way..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0