And they never said never again



Hello..

Idag har jag varit och jobbat. Det var bara trevliga kunder idag så det kunde itne varit bättre :D

Träffade Emma sedan o vi tog kaffe och té hemma hos mig, sedan blev ju klockan ganska fort sent så jag skjutsade henne till stationen.

Det ösregnar verkligen, men det hindrade inte mig från att ut och springa. Jag gillar inte att bli blöt så jag hade på mig en regnjacka, duktiga jag, men självklart så läckte det in vid ärmarna så mina händer och underarmar blev blöta iaf :(

Menmen, det är gjort och jag är glad att jag sprang iaf :)

Imorgon blir det jobb och sedan bär det av till Uddevalla och älsklingen!! Som jag längtar efter honom! Men ska först göra ett snabbt stopp hos sandra och titta till de små sötnosarna som står i hagarna hemma och som inte är riktigt redo att åka med på tävlingar än. Nämligen godingen på bilden och hans lilla hagkamrat med mammor samt ettåringen och tvååringen.

Ska ge dem lite mat osv nu när hela sandras familj (minus syster malin) är uppe i karlstad och har roligt ;)

Anyway, är sjukt trött nu och ska verkligen gå och lägga mig..

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0