Att hålla fast



Titta vilken söt humla som satt bak på min bil i fredags! Så söt ju :)

Den bara satt där, vågade inte gå för nära då min fobi för getingar och humlor är hemskt stor.

Idag har det varit jobb. Var helt okej. Hade med mig god lunch med å det sitter ju aldrig fel ^^

Vart sedan iväg en sväng ut till Sandra som hade en "lektion" för en tjej som provred en häst.

Sedan hem och hör o häpna, jag tittade på Prins Daniels tal till Kronprinsessan Viktoria. Mamma satt och kollade på det hon spelat in från i lördags. Tyckte faktiskt hans tal var väldigt bra. Något som jag blev väldigt glad över var att han verkligen talade ur hjärtat då han inte använde sig av några "fuskkort".

För er som inte sett det än så kommer det här ;)



Hare fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0