Have it your way


Har varit på intagningsprov till skolan idag, har gått super. Mycket bättre än förra året iaf :)

Så nu är det abra att vänta tills nästa vecka och beslutet..

Har varit underbart väder idag, har en bonnabränna som bara den som jag hoppas lägger sig snart. Ska ju jobba imorgon och där vill man ju inte se ut som en slusk ;)

Ska snart hoppa in i duschen och ta en härlig långdusch. Varit så varmt idag. Men jag klagar absolut inte. Det är så skönt att sommaren är här nu. Har saknat den så. Menmen. Med sommar kommer ansvar ;)

Var uppe hos älskling igår och hjälpte honom skriva ett cv och skicka iväg ett mail till en som anonnserade ut ett jobb. Älskling är så trött på sitt nuvarande jobb så han vill leta nytt. Det är kanske inte rätt tider att söka nytt jobb, men jag tror att han kommer hitta ngt. Han är så ambitiös och jobbvillig så den som anställer honom skulle inte ångra sig :D

Nu ska jag in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Vilken fin bild! :)

2010-06-30 @ 14:21:15
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0